kaneelwants

DSC_3749kopie

22 thoughts on “kaneelwants

    • Dank u Edward ik vind hem persoonlijk ook wel mooi ๐Ÿ™‚ klein beestje die in mijn ogen sprong terwijl ik op zoek was naar iets anders dat ik had zien vliegen… ik vind vooral zijn zijkant heel mooi,ik had hem ook op zijn rug maar heb het vandaag bj deze ene foto gelaten ๐Ÿ™‚

      Like

    • Morgaine ik heb mijn macrolens nog geen maand plus het weer moet dan nog meezitten…er mag niks van wind zijn of je bent onscherp bezig en zo word mijn geduld ook op de proef gesteld want ik ben iemand die niet zoveel geduld heb ๐Ÿ™‚ alvast bedankt voor je tof commentaar !!!!!

      Liked by 1 persoon

      • Dat weet ik, ik fotografeer ook al een hele tijd, dus ja dat weet ik, maar ik heb dat geduld nu nog even niet, kan niet op mijn knieรซn zitten ook bijv. dat mag ik niet van fysiotherapeut, dus voor mij dubbel lastig. ๐Ÿ˜‰

        Liked by 1 persoon

      • oeie hopelijk voor jou komt het vlug goed want fotograferen kan serieus lastig zijn !!!! Ik heb een hernia en na vele poses voel ik hem wel zitten anders valt het allemaal nog mee ๐Ÿ™‚ we doen ons best ๐Ÿ™‚

        Liked by 1 persoon

    • Dank u Jan ik moet eerlijk zijn maar ik vind het ook…dat is mischien raar gezegd maar macrofotografie ligt mij het best,ik voel me daar zo goed bij….dat is met hart en ziel echt waar er hangt daar eigenlijk een verhaal aan vast,veel te lang om hier neer te zetten maar kort. Het gaat in juli nu 3 jaar zijn dat ik 2 weken stervende ben geweest en de dokters noemen mij het ” mirakel ” !!!! Ik heb een 2 de kans gekregen en ik zoveel moois in de natuur en kleine dingen terug ๐Ÿ™‚ ik heb er wel 4 maanden ziekenhuis opzitten en dat wens ik niemand.
      Groeten Nancy

      Like

Geef een reactie

