upside down

DSC_5302kopie 2ย DSC_5306kopie2

 

56 thoughts on “upside down

    • Merci Edward ik had gisteren eigenlijk bloemen gefotografeerd en nu en dan iets dat me zo in het oog valt, nu ben ik mijn foto’s aan het bekijken en ik zie dat deze heel goed zijn terwijl het zeker de bedoeling niet was…ik ben ook tevreden met dit resultaat ๐Ÿ™‚ !!!

      Liked by 1 persoon

    • Steveo honest i’m not so patient and really i was taking pictures of floxers ๐Ÿ™‚ bt it fell on me in between so i have much luck when vieuwing my pictures, the flowers were dimissed immediately ๐Ÿ™‚ many thanks for your comment !!!!

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

