groene cicade

DSC_8271kopie

18 thoughts on “groene cicade

    • Ja hoor ik begreep er niks van ze produceerden druppels en lieten die op elkaar vallen πŸ™‚ Ik had ook foto’s daarvan maar niet scherp het was het ene beestje scherp en het ander niet !!!! Dat heb je als je macro in close up neemt je hebt maar 1 scherptepunt πŸ™‚

      Liked by 1 persoon

  1. Dank u wel hoor dat je me volgt. Daardoor kwam ik je blog ook te zien, en wat heel mooie fotos! Prachtig hoor. Ik blijf erop vooruit zien. Ha en in de winter is er ook heel veel om te fotograferen hoor πŸ™‚

    Like

    • Dank u wel πŸ™‚ idd het ene is meer blauw maar ze waren bezig met een paring daarmee die druppel het was echt raar om te zien !!! die bovenste liet die druppel op die onderste vallen en zo ging dat maar door ik heb er ook foto’s van maar niet zo scherp daar het op 2 plaatsen gebeurde en ik maar 1 scherppunt gebruik πŸ™‚

      Like

  2. Hartslag

    Het was eindelijk weer
    het jaar van de cicade

    zoemzingend in loklicht
    en bewegend in priemgetallen
    bovenkomen en verwekken
    als kunstvorm

    de aarde als dekmantel
    kleur als kapsel
    paladijn terzijde

    een kort manifest
    terug naar het onderaardse
    onzichtbaar geduldig wachten
    op het onverwachte

    diep in mij klopt vandaag
    het hart van de cicade
    morgen tik ik als halfgod
    mijn stellingen op
    matglazen deuren

    om bejubeld of vertrapt
    in scherven te sterven.

    *** *** ***

    Liked by 2 people

Geef een reactie

