Porseleinzwammen

DSC_3180kopie

DSC_3200kopie

42 thoughts on “Porseleinzwammen

    • Dank u Marion ๐Ÿ™‚ ik vind ze ook persoonlijk heel mooi en niet ver hiervandaan staan er elk jaar aan dezelfde boom en ik ben eens gaan testen met mijn macrolens of dit me wel lukt en niet te groot is om macro’s te nemen !!!

      Like

    • Dank u Ilse โ˜บ Ik kon het niet laten om vandaag eens te gaan kijken er waren er nog niet veel want die stam van die boom staat er vol van binnen een maand maar er waren er al enkele โ˜บ
      Groetjes Nancy

      Like

    • Ja ik vind ze ook mooi vooral deze porseleinzwam โ˜บ Je zal eens moeten naar Kortrijk komen voor deze binnen een maand krioelt het ervan !!!! Ik kijk ook al uit naar verschillende zwammen !!!!
      Groeten Nancy

      Like

  1. Niederlรคnidsch scheint gar nicht so weit weg von bayrisch zu sein. Deine รœberschrift erweckt in mir das bayrische “Porzellanschwammerl” ๐Ÿ™‚
    Dutch seems not so far away from Bavarian. Your headline awakens the Bavarian “Porzellanschwammerl” in me ๐Ÿ™‚

    Wonderful photos!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

