Oranjetipje

DSC_8049kopie

DSC_8056kopie

45 thoughts on “Oranjetipje

  1. Hallo Nancy,
    sehr schön ist dein Aurora-Falter, du hast ihn wunderschön und sehr gut abgelichtet.
    Heute konnte ich auch den ersten in diesem Frühjahr beobachten, jedoch nicht fotografieren, er huschte immer weiter.
    LG Ruth

    Liked by 1 persoon

  2. Je oranjetipje (ik spreek meestal ook over Aurora Falter) is echt de moeite om te zien. Mooi gefotografeerd! Hier in aan het Drielandenpunt heb ik dit jaar nog geen oranjetipje gezien, ze zijn hier ook eerder zeldzaam. Het laatste warme weekend dartelde een citroenvlinder snel over de tuin.

    Liked by 1 persoon

    • Ik heb 2 citroenvlinders gezien maar ik kon ze niet fotograferen ze waren mij te vlug af 🙂 Het oranjetipje wist ik zitten ze zijn heel talrijk maar heel vlug ik heb er toch 2 uur achter gezeten voor ik deze heb kunnen fotograferen want het is paartijd en het was moeilijk maar ik ben heel tevreden van mijn resultaat ☺☺ Dank u wel Greta

      Liked by 1 persoon

  3. Wow wat een prachtige platen van deze vlinder welke ik pas 1x heb gezien en juist op dat moment had ik geen …..
    Nu ik dit zie kan ik weer boos worden dat dit mij is overkomen en ik roep altijd zorg dat je altijd je camera meeneemt als je de natuur in gaat en net die ene keer. 😦

    Liked by 1 persoon

    • Hahahaha Frans toch ik had zondag mijn telelens mee en zag er !!! Ik dacht ik kom verdikke deze week terug met mijn macrolens en dit is het resultaat na 2 uur erachterna te zitten want het is paartijd en ze zijn snel weg hoor !!! Dank u voor u lieve woorden ☺☺

      Like

    • Dank u Sandra 🙂 Hier zijn ze tamelijk talrijk maar toch moeilijk te fotograferen hoor,ze zijn blijven niet lang stil zitten dus ik heb vele foto’s mogen wissen maar dat is het leuke eraan dat je uiteindelijk toch 2 of 3 goede hebt 🙂

      Like

Geef een reactie

