Wake up little bee :-)

kopie

49 thoughts on “Wake up little bee :-)

    • Ja maar ik ben vanmorgen om 6 uur vertrokken en ze sliepen nog allemaal dus ze zaten wel heel stil hoor πŸ™‚ Het was zalig om te zien nu en dan een pootje strekken en verder slapen,ik dacht wel toen ik al die druppeltjes erop zag liggen van die moeten toch ook koud hebben !!En idd om ze helemaal scherp te krijgen is soms lastig hoor πŸ™‚

      Liked by 1 persoon

    • Ja ik verlangde om ze weer eens te fotograferen en ben vanmorgen om 6 uur vertrokken πŸ™‚ ze sliepen nog allemaal zalig om te zien en toen ik om 9 uur terug naar huis kwam regende het weeral dus ik heb vroeg opgestaan maar het was de moeite waard !!

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

